Menu Close

PENAPIS UDARA COWAY - LOMBOK III

REVOLUSI PENAPIS UDARA

Penapis udara Coway model Lombok 3 ini adalah upgrade version dari model penapis udara Bestseller di Coway iaitu Lombok 2. Ia direka khas untuk pencinta kucing, penghidap asma, alergi dan juga bayi.

Dilengkapi dengan sistem tapisan 6 peringkat yang hebat serta kawasan liputan yang luas iaitu 50.0 m2  menjadikan Lombok ini adalah model No 1 pilihan rakyat Malaysia.

Coway Lombok adalah model yang paling mudah dijumpai di rumah kediaman, pejabat, hospital, klinik dan kedai haiwan.

Coway Lombok generasi ke 3 ini juga dilengkapi dengan Ionizer sistem seperti model terdahulu dimana ia menghasilkan ion negative bertujuan untuk seimbangkan ion yang berada di ruang udara sekaligus menyebabkan pengguna merasa lebih tenang dan kurang tekanan. Ionizer juga bertindak untuk memerangkap habuk yang berterbangan lalu menjadikan ia berat ke lantai dan mempercepatkan sedutan habuk.

Selain itu penapis udara Lombok adalah satu-satunya model di Coway yang dilengkapi tapisan RBD Plasma System dimana ia berfungsi untuk membunuh serta menguraikan gas berbahaya, kuman dan virus dengan lebih berkesan.

Coway Lombok 3 direka dengan reka bentuk yang slim dan moden. Sesuai diletakkan di ruang tamu, bilik dan pejabat. Selain itu Coway Lombok 3 juga dilengkapi teknologi penjimatan elektrik yang sangat bijak dan motor sedutan yang lebih senyap dan tak mengganggu tidur.

Jika anda mempunyai anak kecil anda tidak perlu risau kerana Coway Lombok 3 dilengkapi teknologi keselamatan yang sangat selamat jika penutup dibuka sewaktu ON dan juga teknologi Child-Lock untuk menghalang sebarang perubahan mode secara tidak sengaja oleh kanak-kanak.

MODE : 3-Stage Speed Control, Light Sensor, Dust Sensor, Auto, Manual, Silent, Turbo, Eco Mode

PRODUK YANG BAGUS DILENGKAPI SERVIS YANG TERBAIK

CODY kami akan memastikan produk anda diservis tanpa gagal supaya kesihatan anda sekeluarga sentiasa terjamin.

PAKEJ LENGKAP UNTUK ANDA

BELI @ SEWABELI SEKARANG, UNTUK DAPAT PAKEJ & DISKAUN ISTIMEWA

error: Copyright protected by Hariz Coway